Страницы

пятница, 10 апреля 2015 г.

Модуль 4. Рефлексія

Модуль 4. Диференціація і фасилітація в проектах

      На даному модулі нам прокоментували про стилі навчання, а конкретно:
- способи сприйняття інформації людиною;
- когнітивні стилі навчання;
- відмінності в навчання;
- диференціація для обдарованих та талановитих учнів;
- навчання учнів з особливими навчальними потребами.
   Після лекції почали виконувати вправи,в яких мали розподілити дослідницькі завдання в залежності від стилів навчання. Виникли труднощі. Формуючи раніше дані завдання для досліджень учнів, не приділяла увагу на індивідуальні особливості учнів. Тай групи формуються в залежності від професійних напрямків. Професії будуть різні. Тому підібрала завдання однакові для виконання кожної групи - відомості будуть різні. Спробувала розподілити завдання, виконуючи вправу. В кожній групі в будь-якому випадку будуть і слабкі і обдаровані учні. Тим паче, обдаровані учні зможуть допомогти при потребі слабким. Так, що, вважаю що справилася.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий